Değişim ve İade Koşulları
Değişim
Siparişiniz kargoya verilmediyse, değişim yapmak istediğiniz ürün bilgilerini bizimle paylaşmanız yeterli olacaktır. Gerekli değişim yapılıp, istediğiniz yeni ürün adresinize gönderilir. Kargo ile adresinize teslim edilmek üzere yola çıkmış olan ya da adresinize teslim edilmiş olunan siparişinizde ürün değişimi yapılamamaktadır.
İade
TTK gereğince gıda maddeleri, içecekler veya diğer günlük tüketim maddeleri için cayma hakkı bulunmamaktadır.
Kusurlu Ürün İadesi
Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde; ürünü teslim aldığınız 5 gün içerisinde, öncelikle ürün görselini çekerek [email protected] adresine iletiniz.
İade şartlarına uygun durumlarda TAZE DÜKKAN’a gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir. Bunun için iade esnasında anlaşmalı kargo şirketimize ürünü “karşı ödemeli” olarak teslim etmeniz yeterlidir.
Para iade işleminizin ekstrenize yansıma süresi, bankaların uygulamalarına bağlı olarak değişiklik gösterir.
Ödeme şekli olarak “Havale/EFT” olarak yapıldığında;
Alışverişte ödemeyi gerçekleştirdiğiniz banka hesap numarasını
Banka hesap adını
Banka şube kodunu
Bankanın ismini
IBAN numaranızı, detaylıca tarafımıza e-mail adresimizden iletmeniz yeterli olacaktır. İlgili tutar 1 iş günü içerisinde hesabınıza iade edilir.
Ürün İade Adresi: Adnan Menderes Mahallesi Rahmi Üstel Cad. No 42A/6 Merkez YALOVA
Telefon: 0541 171 20 77
İptal
Henüz kargoya verilmeyen siparişinizin iptal talebi için bize e-mail ya da telefon kanalı ile ulaşarak iptalini sağlayabilirsiniz.
Para iade işleminizin ekstrenize yansıma süresi, bankaların uygulamalarına bağlı olarak değişiklik gösterir.
Sipariş süreniz 48 saati geçmiş olup paketiniz tarafınıza kargo edilmiş ise iptal işlemi kabul edilmeyecektir.