1-Taze Dükkan Nedir?

 

Taze Dükkan geleneksel ve sağlıklı beslenmeyi misyon edinen, bunun için yerel üreticilerin doğal ürünlerine odaklanan bir sağlıklı yaşam mağazasıdır. Bu çerçevede yerel üreticilerden aldığımız doğal ve organik ürünleri en taze koşullarda sizlere sunmaya çalışıyor, sizin ve sevdiklerinizin sağlıklı beslenmesine destek olmak istiyoruz.

 

2-Yaban Mersinleriniz Hakkında Bilgi Almak İstiyorum.

4 mevsim boyunca müşterilerimize en taze ve diri yaban mersinlerini ulaştırmak için elimizden geleni yapıyoruz. Yerli ve ithal olmak üzere çeşit yaban mersini gönderimimiz mevcuttur;

1) Yerli Tarım Yaban mersini: Bursa İznik havzasından taze taze toplanan harika ve besleyici, yüksek antioksidan değerli yaban mersinleri taze taze kapınızda. Diri ve büyük taneli yaban mersinleri özenle paketlenir, paketler yaban mersinleri ezilmeyecek şekilde soğuk zincirle strafor kutu içerisinde buz aküleriyle birlikte size gönderilir. Yerli tarım yaban mersini hasadı Haziran ayında başlayıp Eylül ayının ortalarında son bulmaktadır. 

2) İthal Yaban mersinleri: Yerli tarım yaban mersinleri bittikten sonraki süreçlerde İthal yaban mersinleriyle kargo sürecine devam etmekteyiz. Peru'da üretilen yaban mersinleri hızlıca tarafımıza gelir ve bekletilmeden sizlere kargolanır. İthal yaban mersinleri iri boyutlu, diri ve mayhoş-tatlı arası bir tada sahiptir.

 

3-Yalova Aronyası Nedir?

 

Türk Patent ve Marka Kurumu (TÜRKPATENT) tarafından "Yalova aronyası" adıyla coğrafi işaret tescil belgesi verilen meyvenin üretimi 2012 yılında Yalova'da başlamıştır. Yaban mersinine benzeyen aronya meyvesi boyut olarak biraz daha ufak ve biraz daha buruk bir tada sahiptir. Yaban mersininden 4 kat daha fazla antioksidan değerine sahip olması sebebiyle bir çok hastalığa şifa niteliğindedir. 

 

4- Ürünlerinize Güvenebilir miyim?

 

2018 yılından bu yana sıcak ve samimi dükkanımızda canlı satış yapıyoruz. O günden bu yana binlerce memnun müşterimizle yolculuğumuza devam ediyoruz. Ürünlerimizi çoğu kadın yerel üretici olmak üzere en doğru tedarikçilerden araştırarak tedarik ediyor ve üreticileri seçerken çok titiz davranıyoruz. Sizin de güveninizi kazanmak için titiz çalışmamızı sürdürecek, sipariş ettiğiniz ürünleri özenle göndermeye gayret edeceğiz.

 

5- Ürünleriniz Garantili mi?

 

Tüm ürünlerimiz tazelik garantimiz kapsamındadır. Size ulaşan ürünlerimizde bozuk olan ya da kullanma tarihi geçmiş ürün olması halinde koşulsuz iade edebilirsiniz. 

 

6- Ürünler Kargoda Zarar Görmeden Tarafıma Ulaşır mı?

 

Sipariş etmiş olduğunuz ürünlerin sizlere sapasağlam ulaşması için özenle paketliyoruz. Tazeliğinden ödün verebilecek ürünleri size taptaze ulaştırabilmek adına ısı yalıtımlı strafor kutular ve buz aküleriyle birlikte paketliyoruz. Kırılabilecek ürünleri ise özel havalı ambalajlar ile paketliyoruz. Her şeye rağmen ürünlerin zarar görmesi halinde sizleri mağdur etmemek adına her zaman bir telefon uzağınızda oluyor olacağız.

 

7- Hangi Kargo İle Gönderim Yapıyorsunuz?

 

Siparişleriniz tercihinize göre HepsiJET veya Yurtiçi Kargo firması ile gönderilebilmektedir. 


HepsiJET = 90 TL
Yurtiçi Kargo = 150 TL

 

8- Teslimat Kaç Günde Gerçekleşir?

 

Siparişinizi genellikle siparişinizin olduğu gün ya da ertesi gün kargoya teslim ediyoruz. Kargo firmamız İstanbul Ankara İzmir gibi illere ertesi gün teslimini yapıyor. Nadiren de olsa stoğumuzda olmayan ürünler için sizinle iletişim kurarak bir kaç gün gecikmeli gönderim yapabiliyoruz. Kargo gönderiminde özellikle belirteceğiniz bir husus varsa lütfen siparişinizden sonra bizimle iletişim kurunuz. 

 

9- Kapıda Ödeme Var mı?

 

Websitemizden yapacağınız alışverişlerde maalesef kapıda ödeme seçeneği mevcut değildir.

 

10- Kapıya tesliminiz var mı?

 

Yalova'da 1 adet Bursa'da 3 adet şubemiz bulunmaktadır. Dükkanımız siparişleri genellikle kargo yoluyla göndermektedir ancak Bursa Osmangazi, Yıldırım ve bu çevreden gelen siparişleri kapıdan teslim hizmetiyle ulaştırabilmektedir

 

11- Kargo Ücretli mi?

 

1500 TL ve üzeri yapmış olacağınız siparişlerde kargo gönderimi ücretsizdir. 1000 TL ve altında ise HepsiJET kargo 90 TL, Yurtiçi kargo ise 150 TL kargo ücreti mevcuttur.

 

12- Soğuk Zincir Ürünler Nasıl Gönderiliyor?

 

Bozulabilecek ve tazeliğinden ödün verebilecek tüm siparişleri ısı yalıtımlı strafor kutu içerisinde buz aküleriyle birlikte paketleyerek soğukluğunu günlerce muhafaza edecek şekilde tarafınıza kargolamaktayız. 

 

13- Kargo Takibini Nasıl Yaparım?

 

Siparişiniz bize ulaştığında sizi bilgilendiriyor olacağız. Pakediniz hazırlandığında ve kargoya verildiğinde ise telefon numaranız üzerinden sizlere kargo takip bilgisini içeren bir mesaj paylaşacağız. Bu sayede kargonuzun güncel durumunu takip edebilirsiniz. 

 

14- Sizinle Nasıl İletişim Kurabilirim?

 

Bizlere sormak istediğiniz soru ya da siparişinizle yaşadığınız herhangi bir sorun için bize ulaşmak isterseniz aşağıdaki iletişim araçları ile bize ulaşabilirsiniz.

MAİL: [email protected]

MÜŞTERİ HATTI: 0 541 171 20 77

 

15- Taze Dükkan Web Ekibinde Kimler Var?

 

Henüz web gönderilerimiz çok yeni. O yüzden dükkandaki küçük ekibimizle bu gönderileri yapıyoruz. Sizin memnuniyetiniz ve siparişlerimiz arttıkça ekibimizi yeni üyelerle genişletmeyi düşünüyoruz :)

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.